In eerste instantie bespreek je de klacht met de medewerker in kwestie. Een groot deel van de klachten kan in overleg opgelost worden. Gebeurt dit niet naar wens, dan kun je jouw aanmerking met onze klachtenfunctionaris bespreken.
Je klacht kun je melden door te mailen naar klantbeleving@dokterbosman.nl of een brief te schrijven naar:
Dokter Bosman
Postbus 2139
3800 CC Amersfoort
Vermeld in je brief:
• je naam
• naam van de locatie
• naam van de betrokken medewerker(s)
• functie van de betrokken medewerker(s)
Met vermelding van:
• Het incident waarover de klacht gaat;
• Wanneer en waar het incident plaatsvond;
• Tegen wie de klacht is gericht;
• Naam, dagtekening en handtekening.
Binnen drie werkdagen krijg je een bevestiging van ontvangst. De klachtenfunctionaris neemt contact met je op voor hoor en wederhoor.
Niet afdoende?
Indien dit niet afdoende is kun je jouw klacht bij een externe klachtencommissie een vervolg geven. Dokter Bosman is aangesloten bij Erisietsmisgegaan. Dit platform biedt een wettelijk erkende klachten- en geschillencommissie en is digitaal 24/7 beschikbaar. Er is 5 dagen per week telefonisch bereikbaarheid en er zijn ervaren klachtenfunctionarissen, mediators en een erkende geschillencommissie beschikbaar. Je kunt jouw klacht zelf indienen bij Erisietsmisgegaan via de knop ‘onvrede melden’. De klachtenfunctionaris kan je hierin begeleiden of adviseren.